środa, 19 stycznia 2011

maile

uwielbiam czytać maile od obcokrajowców zwłaszcza tych, których na oczy nie widziałam, ale zostałam im polecona jako godna zaufania :)
oto jeden z nich
i bądź tu mądry i pisz wiersze... :)

"Czesc Kamilla,

bardzo bardo przepraszam mi, ze pisalam po niemiecku. To bylo nieporozumienie. Jeszcze robie wiele bedy :-( Ale ja probowam pisac po polsku i mam nadzieje ze rozumiesz wszystko… :-)

Bede w Krakowie od 19.02. do 02.04. i potrzebuje pokoj. Powiedziala mi, ze ty masz wolny pokoj i ze ja moge byc mieszkac tam. Dziekuje bardzo :-)

Jeszcze mam dwie pytanie: Czy to byloby dobrze jezeli mojego chlopaka spiewac w pokoju dka kilka dni w marcu? On teraz studuje w Trieste (Wlochy) i on jest student Erasmus. Dlatego nie mozemy spotkac bardzo czesto, ale one bede na pewno w Krakowie na poczatku marcu.

I jescsze pytanie: Ile zlotych komorne kosztuje? Czy jest pralka albo gdzie jest mozliwosci na pracenie?

Bardzo bardzo przepraszam – nie bardzo dobrze pisam po polsku. Bedzie lepiej :-)

Do zobaczenia! Pa pa.
Caro"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz