czwartek, 25 marca 2010

M

napisała do mnie…

‘kochana czaruj tam czaruj - może co dla mnie wyczarujesz
może jakieś dobre przeczucia będziesz mieć dla mnie
swoje talenta uaktywnij dla mnie
no masz jakieś przeczucia, przemyślenia
reki dać nie mogę do wróżb
ale myśl o mnie ciepło
zaklinaj rzeczywistość żeby wszystko dobrze poszło’

pomyślałam,

ona - atrakcyjna, zgrabna, wrażliwa, mocna, ekstrawertycznie emocjonalna, awangardowo elegancka, często samotna, wysoko postawiona, nisko osadzona, dobra dziewczyna

on- żylasty, umięśniony, z kluczami na torsie, śrubami w kieszeni, uniformie granatowym, pachnący samochodowym smarem, pewnie nietuzinkowo przystojny

widzę,
jak siedzą pisząc do siebie nocami,
on ustępuje
ona się zmienia


Droga M ...
wysyłam dobre fluidy, zaklinam rzeczywistość,
zasługujesz na szczęście we dwoje

1 komentarz: